Με λίγα λόγια

Στο ιστολόγιό μας θα βρείτε κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο που αφορούν τις δραστηριότητες του σχολείου μας, τη γειτονιά, την πόλη μας και ό,τι άλλο μας φανεί ενδιαφέρον. Καλή περιήγηση!

Η μαγική κούκλα

 Όταν ήμουν μικρή είχα πάρα πολλές κούκλες. Μια από αυτές ήταν η αγαπημένη μου και την έλεγαν Λούνα.
   Ένα βράδυ, ενώ κοιμόμουν, άκουσα μια φωνή να με φωνάζει : «Μαρία, Μαρία, εδώ είμαι.» Συνειδητοποίησα ότι αυτή η φωνή ακουγόταν από το μπαούλο που ήταν γεμάτο με παιχνίδια.
Όταν άνοιξα το μπαούλο, είδα την αγαπημένη μου κούκλα να κινείται και να μιλάει. Τότε κατάλαβα πως ήταν μαγική. Η Λούνα μου είπε : «Γεια σου, Μαρία! Άγγιξε το χέρι μου και θα σε πάω κάπου συναρπαστικά!». Μόλις άγγιξα το χέρι της, ξεκίνησε η περιπέτεια.
   Πρώτα πήγαμε στο εργοστάσιο όπου φτιάχνονταν οι κούκλες. Ήταν το ίδιο εργοστάσιο στο οποίο φτιάχτηκε και η Λούνα. Ήταν τόσο βαρετά εκεί μέσα, που φύγαμε γρήγορα.
   Αμέσως μετά πήγαμε να εξερευνήσουμε τις πυραμίδες τις Αιγύπτου. Με ένα ιπτάμενο μαγικό χαλί πετούσαμε πάνω από τη Σφίγγα, όταν ξαφνικά είδαμε μια πυραμίδα. Σταματήσαμε και μπήκαμε μέσα. Στους τοίχους είδαμε πολλά ιερογλυφικά με αρχαίες γάτες. Η Λούνα μου είπε να προχωρήσουμε πιο μέσα. Εγώ αρχικά σκέφτηκα ότι ήταν κακή ιδέα, αλλά τελικά με έπεισε. Αφού προχωρήσαμε πιο μέσα, επάνω ψηλά σε ένα πεζούλι, είδα μια γάτα σαν αυτή που είχα δει πριν στα ιερογλυφικά. Η γάτα άρχισε να μου μιλάει. Παραξενεύτηκα λίγο γιατί καταλάβαινα ό,τι μου έλεγε. Άρχισε να με συμβουλεύει: «Στη θέση σας δεν θα πήγαινα από αυτό το μονοπάτι. Είναι πολύ επικίνδυνο. Το μέρος αυτό είναι γεμάτο παγίδες.» Εγώ αμέσως φώναξα τη Λούνα κοντά μου και της είπα τι συνέβη αλλά δεν με πίστεψε. Ξαφνικά, οι τοίχοι άρχισαν να κλείνουν. Δεν ξέραμε τι να κάνουμε. Η Λούνα είχε μια ιδέα και μου είπε: «Πρώτα θα με πετάξεις ψηλά για να πιαστώ από εκείνο το γαντζάκι κι έπειτα θα με κρατήσεις από το πόδι μου.» Έκανα ότι μου είπε η Λούνα και σωθήκαμε! Συνεχίσαμε να προχωράμε. Μπήκαμε σε κάτι αίθουσες που είχαν μέσα τάφους. Σε μια από αυτές τις αίθουσες είδαμε ένα άνοιγμα. Πήγαμε πιο κοντά για να ελευθερωθούμε, όμως, άρχισε να πέφτει κατά πάνω μας πάρα πολλή άμμος. Τότε η Λούνα μου είπε: «Γρήγορα, γρήγορα! Πιάσε το χέρι μου να προλάβουμε να φύγουμε από εδώ.» Ευτυχώς, τα καταφέραμε και βγήκαμε!
   Μετά από αρκετή ώρα, φτάσαμε στο σπίτι μας. Από τότε, κάθε βράδυ, μπλέκουμε σε νέες περιπέτειες μαζί με την αγαπημένη μου κούκλα.

                                                                                                        Γεωρ. Μαρ.
                                                                                                Στ’ τάξη 2014 - 2015

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μια χελώνα στο σπίτι μου!

ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-2024

«αρχή…ΖΩ!» «Παροχή σχολικών ειδών στους μαθητές - μέλη οικογενειών με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο φτώχειας, που έχουν εγγραφεί στην Α’ τάξη των Δημοτικών Σχολείων